zondag 13 augustus 2017

Mijn POP voor schooljaar 2018/2019

Ik sta op het punt weer nieuwe dingen mee te gaan maken. Dit jaar is het jaar waarin ik mijn studie ga halen. Ik moet volgende week twee toetsen maken die bepalen of ik dit jaar afsluit met een mooie diploma ceremony of een half jaar studie vertraging. Dit is geen verassing, bij mij is het altijd hakken over de sloot.

Ik start dit jaar met een nieuwe sport en dat is salsa dansen. Ik heb me ingeschreven voor een proefles en ik blijf proeflessen nemen totdat ik een goede dansschool heb gevonden. Ik heb me ook ingeschreven voor een cursus sportief paaldansen in Amsterdam, want ja, alleen salsa dansen is niet genoeg. Ik ben van plan volgende zomer met een sixpack in te gaan. Verder blijf ik qua sport bij de sportschool en neem regelmatig een kickboks lesje. Maar dat laatste is misschien iets te ambitieus.

Ik moet dit jaar ook echt veel geld verdienen. De meeste reizen die ik in mijn tussenjaar wil gaan maken staan al vast en daar is geld voor nodig. Op dit moment gaat het sparen te langzaam dus ik moet minimaal 3x in de week gaan werken en meer sparen.

Ook zal ik dit jaar weer moeten strijden om mijn vriendschappen te behouden. Niet dat ik dat niet super leuk vind, maar ik moet voor bepaalde mensen gewoon tijd maken. Het is belangrijk en ik heb vaak aan mezelf gemerkt dat ik het leven zonder bepaalde vrienden gewoon een stuk minder boeiend vind. Ik kies ervoor om de zondagavond vrij te houden, want dat is familie tijd.

Het enige wat dit jaar hetzelfde blijft is mijn singel-schap en mijn zanglessen.

Ik zal even een popje oprichten voor aan het eind van dit jaar:
Aan het eind van dit jaar heb ik genoeg (bbf's 1x per week, andere vrienden 1x per maand) contact gehad met mijn vrienden.

Aan het eind van dit jaar heb ik genoeg (minimaal 1x in de twee weken) tijd besteed met mijn familie.

Aan het eind van dit jaar heb ik mijn diploma gehaald en kan ik gemotiveerd beginnen aan het afsluiten van de sport-minor.

Aan het eind van dit jaar heb ik mijn waardigheid wat betreft jongens behouden en ben ik niet gesetteld met iets minder dan ik voor mezelf in gedachten heb.

Aan het eind van dit jaar ga ik de zomer in met een killer-body waaraan je ziet dat hard gewerkt is (6 blokjes die alleen zichtbaar zijn wanneer de zon erop schijnt).

Aan het eind van dit jaar kan ik veder met mijn danscarrière door een Buchatta-cursus te kiezen of een salsa-gevorderden klasje te zoeken.

Lijkt me allemaal te doen. Vanaf volgende week maandag begint alles weer, ik ga eerst met Nene, Steef, Milou en twee onbekende jongens naar Den Haag. Dat zal een interessante ervaring zijn.

Ik laat het weten,
Dikke kus mij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten