zaterdag 25 juni 2016

'De zooi in je kamer weerspiegelt de zooi in je hoofd'

- Thuis(2009) Mijn moeder:' Je leeft in een zwijnen stal'.

Ik heb nu twee dagen onofficieel vakantie. Ik kan eventueel aan een verslag werken dat ik nog niet gemaakt heb, kan. Dit weekend is weer een onoverzichtelijke bende. Ik heb meerdere afspraken staan vanavond van drie verschillende verjaardagen en ben er nog steeds niet achter of ik nou moet werken, dus dat is goed gepland en handig. Morgen zou ik met meiden van mijn opleiding naar een festival gaan, geen idee welke ook alweer. Daarnaast moet ik morgen ochtend zondagsschool geven en heb ik in de avond alsnog werk. Ik werk mezelf helemaal niet in de nesten hoor.. neuhh....

Bovenop dit alles had ik de kans model te staan voor een meisje uit de kerk die een visagisten opleiding doet. Daarna zou ik een fotoshoot krijgen en alles. Super leuk natuurlijk. maar ik heb geen vrij gekregen voor morgen dus ik weet ook niet of dat überhaupt wel mogelijk is.

Ik ga er maar vanuit dat alles loopt zoals het zou moeten gaan. Tussen al deze onderhuidse toch wel stress, zit ook een kern van pure verveling. Mijn Sims beginnen in een sleur te raken, elke film begint saai te worden maar de motivatie om daadwerkelijk door de snert regen naar de sportschool te gaan is er nog niet.

Ik ga voor de zestigste keer maar eens mijn kamer opruimen en bedenken wat ik vanavond aan ga doen.

-Loeka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten