woensdag 29 juni 2016

'Je weet dat je fucked bent als je te veel praat'.

Thuis (2016) Ik: 'Ik ben fucked'.

Ik heb mezelf vorige week versproken op stage. Ik liet mijn stagebegeleider weten dat ik twee weken eerder zomervakantie had. Raad wie er nu (met haar grote mond), twee weken extra stageloopt. Deze meid!

Ik ben ook sowieso fucked op werkgebied. Ik ben verliefd, denk ik. Ik ontken het, maar mijn hoofd zegt andere shit. Ik krijg hartkloppingen op werk, te gek. Ik weet zeker dat het komt, omdat hij onbereikbaar is. Ik heb dit patroon allang bij mezelf ontdekt. Ik heb verder helemaal geen issues hoor.

Ik zou eigenlijk bezig moeten zijn met de herkansing van een beroepsproduct voor mijn stage. Ik zou inderdaad.. maar daar is alles ook wel mee gezegd. Ik ben net begonnen met een nieuwe serie dus waarschijnlijk begin ik aan het beroepsproduct na ongeveer 4 seizoenen of ik begin daarna aan 'The walking dead'.

Vanavond lekker met me GBB elkaar 100x vragen wat we die avond gaan doen. Morgen kickboksen met een vriend en mijn geleerde skills, later die middag, laten zien op de Hunkemöller eind sale.

Nu verder met me nieuwe serie, die seizoenen kijken zichzelf niet.

Loek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten