vrijdag 24 juni 2016

The start of something new

- High school musical(2007) Troy Bolton: 'This is the start of something new'.

Eigenlijk niet. Dit is eigenlijk helemaal niet het begin van iets nieuws. Mijn leven is al zo'n beetje 20 jaar bezig, dus eigenlijk loopt deze blog achter. Ik geef ook zeker geen korte samenvatting van wat je tot nu toe gemist hebt.

De enige rede dat ik nu een blog begin is om eigen stommiteiten vast te leggen om hier later van te leren of eventueel zelfspot over te hebben. Ik zal deze blog waarschijnlijk net als mijn andere logboeken, dagboeken of sites niet lang bijhouden. Totdat dat gebeurd, ga ik proberen mijn 3 trouwe fans te vermaken. Grote kans dat die drie toevallig steeds een andere site zoeken en vaak toevallig hierop op deze blog belanden. Gelukkig wordt ik door google+ steeds aan mijn non-famous-heid herinnerd, stijgt tenminste niet al de fame naar me hoofd.

Ik zal mezelf niet voorstellen want leren kennen ga je, door de volgende berichten.

- Loeka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten